Sunday, November 13, 2011

A Word Of Appreciation? :)

Haiii everyone. 2 days off school is somehow, err pretty tough. I got so many things to do but yet I cant find myself doing them -.-" I brought back all of my textbooks, planning to do an early start. But well, Bio's on the move (Qisyune, kau yang mengilhamkan haha) So, how's my today huh? So-so, I guess. Got some activities later to be posted. Now, I just feel like expressing my appreciation to some people who got my days shine brightly. These two girls, they're just some of my friends. Yang lain pun sangatlah membantu, cuma hari nih terlintas nama mereka berdua. InsyaAllah panjang umur, giliran anda pula masuk dalam blog nih ok? :D So, here we go ..


Anis Athira Mazlan , Nur Nabilah Jamal 

Where should I start? Let's start with you, Anis Athira :]
Form One kan? Niceeee. Kamilah skandal terawal 0913 di Desa Tun. Kahkah x) Sumpah lah aku ingat detikdetik di MUFAZ dulu. Time story story. Tataulah apa yang kita cerita nya memandangkan first year kat STF tak banyak konflik kan. Haihh, then we change classes. Form Two? Still in touch but not that frequently, kot? Yang aku tau, konflik aku on prefect lalala and kau pule mostly of yr passion. Motivate each other every possible nights at MUFAZ :) Somehow, kau membantu aku grow up. Thanks dude. Aku tak sedar pun how far we've gotten sampailah ada insan yang menyedarkan aku. Dia juga lah yang buka mata aku yang aku sangat lah banyak buat kau sedih. Every time kita gaduh. Cehh. Baru lah aku ada common sense nak approach kau time dah satu block kat Blok E tuh. Kau ajak aku dinner saeng one day tuh, then aku macam "this is the moment to fix everything :) " Time malam 1Malaysia kat Dewan Bestari tuh, yang aku,kau,Qisyune,Temah,Simon escape activiti MUFAZ. Tht's when aku realize it's all gonna be alright, Yang  aku masih boleh and still ada chance nak tebus balik setiap mistakes aku. Then things gone well. Alhamdulillah. Now nih aku takut next year, memandangkan kau akan jadi deskie aku. Ada yang cakap, kalau orang yang rapat tidak digalakkan jadi deskmate, cause normally they fight (?) I dont say i agree, neither did I say I disagree though. Mari tengok sahaja next year yaw. Majulah Anis untuk PRS X) kau lah motivator yang hebat. cheers.

Next one ..

Nab Jam X) Kaulah orang yang ter paling sangat sungguh lawak sekali (: 
Tak begitu mengenali dulu. In my effort of approaching Anis, kau termasuk dalam situasi. Maka terciptalah detik detik perkenalan daku dan dikau , haha. First Impression aku kat kau was proven way wrong. Aku admire cara kau yang care-free. Macam kau takde masalah langsung dalam dunia nih. how I wish aku boleh jadi macam kau :) even though sebenarnya kau pun juga dibebani masalah seperti orang lain, kan? So, next time aku rasa serabut, aku akan cari kau and cuba jadi happy-go-lucky macam kau, boleh lah eh. HIHI. Kau tough, itu pasti. Kau caring, boleh lah C: Kau one in a million. actually semua orang layak digelar one in a million sebab semua lain daripada yang lain. Even twins got their differences that highlight them among the crowd. So, long live Nab Jam X) 

No comments: