Friday, January 21, 2011

19.1.11

Thank you gila kat korang yang sambut bday aku :)
bukan nk promote, just want to say that i appreciate it.
nnti aku story kat anak cucu cicit aku eh.

right at 12am, Nana,Wan, Nazifa,Qinen dgn Teeqa kejut aku and sang fr me,technically dorang whispered x) they made a cake fr me! awww, i know so sweet :p

Then pagi tuh, my specs gone missing. memula aku diam ah, aku tau gimik. tapi sampai 2 hari hilang mmg aku dh cuak !
and then, dorang sang happy bday in French man! haah, so cool kan kan.
THANKS MADAME.
and then, babah hantar choc cake tau, i shared ngn f3 Zeti. Anis,Izzah,Wan,Nazifa simbah aku ngn air sabun dlm toilet! sumpah sejuk. fine lah kan, tapi yg tak tahan tuh nazifa sapu COLGATE kat muka aku doh! berangin tahap giga sumpah! then, dorang agak cuak igt en aku marah HEHE.
dah tuh, sroang sapu nya pantene lah breeze lah attack lah kat baju aku. hmmmmm, malang.
and then aku mandi around10.45 pm. rambut dh nk kering tuh.. tetiba nazifa ajak teman dia pergi toilet. aku pun pergi lah, without thinking.
BAMM!
K mekna, K mcna, K adda , K ilham jirus aku LAGI.
Kali nih kronik lah! dah alh sejuk, berangin. menggigil aku mcm kena parkinson :)
and then and then, k ina and k mekna (ehem ehem) terbalik en katil aku. i was so ERGH. tapi tak amrah laaah , seronok dpt bday celebrated mcm nih. even family tade, friends are still there.
THANKS A LOT. THANKS.
then, harinih bila chck FB, ada yang aku tak sgtka wish pun, wish HB kat aku :')
sumpah terharu,
HAHA.
enough. nk smbung prep. BYE.
see ya later.

No comments: