Tuesday, November 30, 2010

BIla harta karun digeledah .


Slmt teghhari :) it's hmwork time, supposely. tapiiiii terlancong ke Blogspot.com
Hmm, i got this really cool "wooden box" yang boleh kunci. precisely mcm kotak harta karun. i put all of my memories masa skolah rendah kat situ. all of my birthday cards, hari raya greetings and surat surat chenta *hehe*
it had been centuries since i've open the box, sbb kunci dia dh hilang *sobsob. but then, i figured out a way to reopen the box. i used a screwdriver and took off it's screw. HAHA, dh desperate. kunci mmg dh tatau kat mane tercampak.. hmm maybe ada kot, kat .. mana mana lah.
so i read all the letters, all the cards and my old diary ( the kind of diary yg start wif 'dear diary,' haha.) diary yg i used to put out my feelings, my anger and my passion. diary yg behold too may secrets and sweet, pain memories.
so terbaca pulak surat chenta dulu dulu kala. haha. nk tergelaak terguling. mak oiiiii bahasa aku sgt lah .. err, straight forward. but seriously, i miss him ;(
and there's the promises between me and my bestie BFF :)) naseb baik janji dipegang. kami masih contact, cuma dh tk serapat dulu -.-"
btw, motif post nih hanyalah nk blablabla for a moment. sbb hw masih menunggu.
thts all, toodles [;

1 comment:

Anonymous said...

comel c(: